Półmaraton Puszczy Bydgoskiej

W przeciągu 3 ostatnich tygodni wystartowałem w 2 półmaratonach, których trasy wiodły po puszczach - Półmaraton Mierzęcin (pokonany dystans 25.2 km) oraz Półmaraton Puszczy Bydgoskiej. Czy spodobało mi się bieganie po mocno zróżnicowanym terenie (piach, szutr, trzęsawiska, piach, wystające korzenie itd), utkanym w spore podbiegi, zbiegi i ogólnie z dala od asfaltu?

Chyba tak. Ostatni półmaraton w Bydgoszczy, to majstersztyk organizacyjny - trasa oznakowana perfekcyjnie, świadomi wolontariusze i przepiękne widoki okraszone mocnym słońcem. Podbiegów co niemiara, więc i wspinaczki było bardzo dużo dla spragnionych górskiego biegania.

Poranny chłód (start o 8:00) napawał nadzieją, że bieganie będzie mega przyjemne. Niestety słońce postanowiło troszkę wspomóc zmarźluchów i po kilkudziesięciu minutach dało o sobie znać w całej swojej okazałości. Jednak nie ono mi dokuczało najbardziej. Do szału doprowadzał mnie wszędobylski piach... po biegu zrozumiałem, dlaczego 80% biegaczy miało obuwie trialowe :) Również problematyczne były zbiegi... zbyt ostre jak dla mojej pachwiny. Oj dostała po dupie :)

Reasumując - trasa przecudna, mega trudna i uświadamiająca człowieka, gdzie w danym momencie znajduje się ze swoja kondycją :) Polecam każdemu, kto chce pobiegać z dala od zgiełku miejskiego w przecudnej scenerii :)

Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej
Półmaraton Puszczy Bydgoskiej

Treningi i rekreacja

  • Ilość treningów: 2393
  • Dystans: 14.803 km
  • Czas: 3167 godz.
  • Wzrost wysokości: 32.100 m
  • Kalorie: 2.158.000 C
  • Maksymalny dystans: 189 km
  • Pływanie: 393 km
  • Bieg: 5.750 km
  • Rower: 8.018 km
  • Inne: 1171 km (1100 aktywności)
  • Kroki (od 20.09.15): 278.300.397
  • Gry zespołowe: 5100 godz.
  • Morsowanie: więcej
  • Kalendarz biegowy: zobacz

... zobacz mój blog treningowy