Kolejne postanowienia

Kolejne postanowienia

Po ostatniej wizycie u Darka, gdzie podczas meczu raczyliśmy się gorzałką sote, zaś pozostali kompani tylko browarkami, stwierdzam jedno "na diecie alkohol jest absolutnie nie wskazany, bo następnego dnia łeb napierd... niemiłosiernie, a i treningów nie można zrealizować".

Dlatego postanowiłem, że odpuszczam sobie całkowicie alkohol. Szkoda zdrowia i tego całego poświęcenia związanego z dietą i cyklem treningowym. Czasami lampka czerwonego wina i nic więcej. A dziś za karę zrobię wieczorem podwójny trening pływacki. Darek doszedł do podobnych wniosków, jednak jego postanowienia są mniej drastyczne - zamienia sote na drinka. Amen.

Ps. W tym wszystkim najlepsza była Kasia, mówiąc do mnie tak: "Tomuś dla Ciebie czarne jest czarne, a białe jest kolorem białym. Dlaczego w pewnych aspektach życia nie uznajesz kolorów pośrednich?". Masz rację Kasiu - nie uznaję półśrodków, ponieważ z lkoholem się nie dyskutuje. Przyjmujesz go na imprezach, albo nie :) Mi szkoda energii na zwalczanie złego samopoczucia dnia następnego.

Treningi i rekreacja

  • Ilość treningów: 2393
  • Dystans: 14.803 km
  • Czas: 3167 godz.
  • Wzrost wysokości: 32.100 m
  • Kalorie: 2.158.000 C
  • Maksymalny dystans: 189 km
  • Pływanie: 393 km
  • Bieg: 5.750 km
  • Rower: 8.018 km
  • Inne: 1171 km (1100 aktywności)
  • Kroki (od 20.09.15): 278.300.397
  • Gry zespołowe: 5100 godz.
  • Morsowanie: więcej
  • Kalendarz biegowy: zobacz

... zobacz mój blog treningowy